Levertijden & onbeantwoorde e-mail !!!

De levertijd van een kooi of voliere is over het algemeen 5 tot 10 werkdagen na daadwerkelijke bestelling. De standaardpanelen in bruut of bruut extra zijn vaak al uit voorraad leverbaar !!!

De levertijd van uw kooi of voliere hangt van enkele factoren af.

1. De periode waarin u uw kooi danwel voliere wil bestellen ( de zomer maanden zijn over het algemeen drukker dan winter maanden  ).

2. Het soort kooi of voliere welke u wilt bestellen ( een kooi waar veel plaatwerk in verwerkt moet worden of een kooi of voliere met schuiflade.s en de kleinere kooien vereisen meer werk uren dan een kooi of voliere afgewerkt met gaas.

3. Het moment dat u besluit om een bestelling te plaatsen ( moet u uiteraard aansluiten op uw voorgangers welke al eerder een bestelling  hebben geplaatst )

4. De levertijd gaat vaak pas in wanneer wij een aanbetaling hebben ontvangen van u ( U maakt bijv. maandag uw aanbetaling over maar op donderdag is deze bijgeschreven op onze rekening dan moet u er rekening mee houden dat de levertijd 13 werkdagen bedraagt ).

 

ONBEANTWOORDE E-MAIL !

Wij streven erna om uw e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden meestal is dit maximaal 2 werkdagen.

Het kan voorkomen dat u per e-mail een aanvraag indient en hier geen antwoord op terug ontvangt. Dit kan de volgende oorzaken hebben.

1.Uw e-mail aanvraag is niet ontvangen door ons !

2. Uw e-mail aanvraag is ontvangen door ons en wij hebben getracht uw e-mail te beantwoorden maar deze word retour gestuurd door de posmaster (Delivery status notification Failure ).

3. Uw e-mail is per ongeluk door de vele aanvragen ons ontglipt.

Tevens ontvangen wij veel e-mail of wij contact willen opnemen met klanten, wij doen dit zelden of nooit tenzij er een kooi of voliere besteld is en er een afspraak voor bezorging moet worden gemaakt.

Als u geintresseerd bent in een van onze producten kunt u het beste even zelf contact opnemen met ons.

Heeft u vragen over prijzen of wilt u een voliere of kooi graag uitgerekend hebben dan zien wij het liefst uw aanvraag per e-mail.

TELEFONISCHE BEREIBAARHEID !

In principe zijn wij 6 dagen per week telefonisch bereikbaar het kan in enkele gevallen voorkomen dat wij onbereikbaar zijn.

Het telefoon nr. hebben wij helaas al geruime tijd van onze site verwijderd zodat er ook nog gewerkt kan worden.
In de beantwoorde e-mail vind u ons telefoon nr.

 

1. Wij zijn met klanten in gesprek en kunnen geen telefoon aannemen.

2. Wij horen de telefoon niet door zaag of andere werkzaamheden.

3.Wij zijn in het buitenland aan het bezorgen en kunnen de te telefoon niet aannemen.

4. Wij zijn gesloten of met vakantie ( staat aangegeven op onze home pagina ).

5. Ook wij moeten een keer rusten dus het liefst uw telefoon tussen 9.00 / 17.00.

In al deze gevallen bij geen gehoor kunt u het beste later nog een proberen met ons contact te zoeken.